Despre noi

„PROBIOTERM” S.R.L.

declară și promovează ideea asigurării și monitorizării calității, satisfacerii cerințelor clienților, furnizorilor și altor părți interesate, în vederea obținerii unei dezvoltări durabile a companiei.

Scopul  nostru este realizarea produselor și serviciilor în condiții de calitate, de deplină securitate atât pentru factorul uman, cât și pentru mediul înconjurător.

Întreg personalul “PROBIOTERM” S.R.L. este angajat în satisfacerea cu promptitudine a cerinţelor clienţilor, în care politica şi obiectivele managementului calităţii reprezintă coordonatele majore ale întregii activităţi privind Extracția și prelucrarea agregatelor.

Obiectivele noastre:

  • satisfacerea cerinţelor, nevoilor şi așteptărilor clienţilor, oferirea de produse şi servicii de calitate;
  • monitorizarea și evaluarea, obiectiv și transparent, a conformării cu cerințele aplicabile şi a performanței în domeniul calității și comunicarea lor părților interesate;
  • evaluarea şi controlul impactului activităţilor, produselor, serviciilor asupra mediului înconjurător;
  • prevenirea producerii de pagube propriilor salariaţi şi/sau altor părţi interesate;
  • condiţii pentru un mediu de lucru adecvat – menţinerea certificărilor conformităţii produselor furnizate;
  • gestionarea deşeurilor în conformitate cu legislaţia în vigoare;
  • perfecţionarea pregătirii profesionale şi crearea unei culturi în domeniul calităţii;
  • mijloacele necesare pentru îmbunătăţirea continuă a sistemului de management integrat al calității;
  • asigurarea unui control riguros al produselor și serviciilor prestate la toate etapele de executare a procesului;
  • menţinerea şi creşterea profitabilităţii economice prin realizarea unor servicii de calitate;
  • menținerea și îmbunătățirea poziției de piață, prin diversificarea domeniului de activitate;
  • alinierea la cerințele legislației naționale și internaționale, administrare eficientă și transparentă;
  • creşterea conştientizării şi a responsabilizării pesonalului privind sistemul de management;
  • îmbunătăţirea continuă a performanţelor sistemului de management, prin optimizarea proceselor prin implementarea unui sistem de management eficace şi în continuă îmbunătăţire.